onsdag 19 maj 2010

Marilyn Manson på filmduken!


Marilyn Manson gör skräckfilm
Hårdrockaren Marilyn Manson är nu huvudroll i en skräckfilm som snart ska komma ut.Där han ska spela mot flickvännen Evan Rachel Wood.Filmen kommer heta "Splatter sisters" och ska påminna om skräcken från 80-talet. David Gordon Green som är regisör för filmen säger att han är övertygad om att dem kommer att ta rysaren till en helt ny nivå, och att rollen äär som gjord för Marilyn Manson.Lätt att jag ska se denna film kan knappt hålla mig.Hoppas och tror att dem kommer lyckas med denna film. :D

21 kommentarer:

  1. Sv: Detsamma! En filmblogg är alltid bra att följa så man får lite tips. :-)
    Lägg till mig och säg till när du gjort det så lägger jag till dig direkt!
    Ha det gott sålänge!

    SvaraRadera
  2. Sv;Monixx tack ! ja det kan ju va väldigt svårt att hitta nån bra film att kolla på :P så här får du lite tips ha det bra:).

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket :) . visst kan vi göra det

    SvaraRadera
  4. Sv: Tack desamma! De kan vi göra, lägger till dig nu säg till när du gjort desamma :D

    SvaraRadera
  5. Vad ska du göra för nått?

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Kul att du gillade min blogg :)
    Jag använder inte bloglovin men jag kommer granterat kolla in här flera gånger kul med en filmblogg!

    SvaraRadera
  7. Svar; Visst bara säga till när du gjort det så läggr jag till dig med :)

    SvaraRadera
  8. thx! visst,
    säg till näru lagt till mig,
    så gör ja detsamma =)

    SvaraRadera
  9. kanonbra sida. Följer den gärna.

    /Truls

    trulsvarld.blogspot.com

    SvaraRadera
  10. hej jag vill gärna att ni gör det tackk <3

    SvaraRadera
  11. Hej och godmorgon :)
    Njuter du av solen som jag idag?

    SvaraRadera
  12. Sv;Emma tack ! jätte kul det är ju inte alltid man vet vilken film man ska se så här kan du få lite bra filmtips.Följer också gärna din fina blogg. :)

    SvaraRadera
  13. Sv;Truls. kanon gud vad trevligt kom gärna med fler kommentarer.:D

    SvaraRadera
  14. Sv;Kicki klart jag njuter av solen :)

    SvaraRadera