tisdag 25 maj 2010

Mer Kommande Filmer i sommar




1. Knight and Day. En action, komedi med Tom Cruise och Cameron diaz.Har biopremiär den 14 juli.

2. Eclipce uppföljaren av twilight sagan.Med huvudrollerna Robert Pattinson och Kristen Stewart.En Fantasy,Romantik,thriller. Biopremiär den 30 juni.

3. The Back -Up Plan. en romantik,komedi Med Jenifer Lopez. Kommer ut på bio den 7 juli.

4. Case 39. En skräck,thriller med Renée Zellweger och Bradley Cooper. Som kommer ut den 28 juli. Från 15 år.

13 kommentarer:

  1. HEJ!
    Tack ska du ha :) Om du känner att du vill följa min blogg och att den är intressant så är du mer än välkommen :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt med sommarfilmer är typ då man har mest tid. I alla fall när de regnar :-p

    Kom på att jag borde kommentera någon gång när vi ändå följer varandra med bloglovin. Ha en underbar dag.

    SvaraRadera
  3. sv; Tack så jätte mkt ^^,
    Gärna för mig ^^, Har börjat följa dig nu! :)

    SvaraRadera
  4. Jag följer dig, frågen är om du följer mig;)
    kram

    SvaraRadera
  5. svar; va, jag har inte köpt nånting? haha. jag bara fick clubkortet :O:O

    SvaraRadera
  6. sv: visst, säg till när du lagt till mig så ;)

    SvaraRadera
  7. Vist kan vi följa varandra lägg till mig så lägger jag till dig sen;)

    SvaraRadera
  8. Vist kan vi följa varandra lägg till mig så lägger jag till dig sen// HTTP://oliviabws.blogg.se

    SvaraRadera
  9. Tack så mkt! :) Javisst, kan vi det! Lägg till mig och säg till, när jag ser att de har ändrats så lägger jag till dig :D

    SvaraRadera
  10. sv: har lagt till dig med ;)

    SvaraRadera
  11. sv: tack så mycket , visst kan vi det :)intressant blogg!

    SvaraRadera
  12. alltså mums rob!

    okej tack för tipset

    SvaraRadera