torsdag 13 maj 2010

Vuxna Människor


Frank (Felix Herngren) verkar utåt vara både klok och vuxen. Han har ett bra arbete på en ansedd advokatbyrå och är gift sedan tre år med vackra Nene (Karin Bjurström). Under ytan finns däremot osäkerhet och tvångstankar över att när som helst avslöjas som en "bluff" i vuxenvärlden.Men på ett vernissage träffar Frank den 24-åriga konststuderande Sofia (Källa Bie), som är vacker, levnadsglad och ung. Frank inleder på ren impuls en affär med Sofia, något som får stora konsekvenser för Franks strikta och inrutade
tillvaro.Den här filmen såg jag igår med ida och jag måste säga Felix Herngren alltid lika rolig.En skådis som spelade en biroll i denna filmen var Mikael Persbarnt som jag älskar!:D.Hade inte sett filmen innan det förvånade mig för jag tror att dem flesta har det men dem som inte har det se den så får man allt ett gott skratt!;)


Gener: Komedi



Betyg: 3 av 5 stjärnor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar