fredag 18 juni 2010

Filmningen för pirats 4 har satts i gång.


Igår startade inspelningen av den fjärde filmen "Pirates of the Caribbean". Rob Marshall som är regissör befinner sig på Hawaii där den fjärde filmen håller på att spelas in. Handlingen i "Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides" kretsar kring Jack Sparrow och Barbossa som ger sig av för att leta rätt på den svårfunna ungdomens källa, men de upptäcker snart att Blackbeard (Ian McShane) och hans dotter (Penélope Cruz) har samma idé. Kan säga att jag längtar enormt tills att denna film kommer ut. Man vill ju se Jonny Deep på duken igen så kan man drägla lite !

6 kommentarer:

  1. Längtar med filmerna är skit bra :-D

    sv: Tack :-D . Känns verkligen bra jag är nöjd kul att fixa bloggar åt folk :-D

    SvaraRadera
  2. gud jag är också sjukt taggad inför filmen!
    SV: ingen fara. allting är bara bra med mej. haft en fin fredag? kram

    SvaraRadera
  3. Den här och nya Cleopatra ser jag verkligen fram emot! Jag älskade Cleopatra från 60-talet med den underbara Elizabeth Taylor i huvudrollen :D Jag har sett en bra film i veckan nu, kika in på bloggen och kolla ;)

    SvaraRadera
  4. Längtar så in i helvete :D:D:D:D
    den ser riktigt lovande ut och plus så är jag nörd i pirater och jack sparrow ;)

    SvaraRadera
  5. Åh, jag har aldrig gillat de filmerna. :P

    SvaraRadera
  6. jag läste också detta, det ska bli riktigt kul och se vad som händer, ännu bättre är det ju att den mest handlar om jack sparrow (:
    jätte bra blogg btw.

    SvaraRadera