lördag 5 juni 2010

Intervju med en läsare.



I dag fick jag chansen att intervjua en utav våra läsare. Det var väldigt trevligt,hon fick svara på några almäna frågare just om film. Denna person vill visa sig som anonym och jag kommer däför inte skriva ut nått namn här. Men dock kan jag säga att hon var en tjej på 14 år. Men nu här kommer frågorna!

Bästa filmen? - Twilight-sagan alla dem filmerna tycker jag om.

Första film på bio? - Minns faktiskt inte men det måste vart nån disney film.

Det godaste film snasket? - Chocklad är gott!

Favorit gener på film? Det är nog komedi,skräck och bra tiller

Sämsta filmen? Allt flyter den var jätte dålig, gillar inte så mycket svenska filmer.


Bästa Manliga/kvinnliga skådespelare? -Johnny Depp,Cameron Diaz,keira Knightley.m.m.

Senaste filmen på bio? Det var Sex and the city.

Ett favorit ställe att se på film? - Det är hemmabio.

En snygg skådespelare? Taylor Lautner och Johnny Deep.

Bästa teckande film? Lejonkungen och Lilla Sjöljungfrun.

favorit musikal -Cats tyckte jag var väldigt bra.

3 kommentarer:

  1. Twilight tycker jag också om.. Hehe. Läst böckerna! :P

    SvaraRadera
  2. Svar; ja, klart vi kan följa varandra? :)
    Säg till när du lagt till mig, så gör jag detsamma!

    SvaraRadera