lördag 24 juli 2010

Remember me.



Tyler är en ung man med ett spänt förhållande till sin far, efter en familjetragedi. Han tror inte att någon skulle kunna förstå det han genomgått, tills den dag han träffar på Ally. Mot sin vilja dras Tyler till Ally och snart kan han inte kämpa emot sina känslor för henne. Kärleken till Ally gör att Tyler får hopp om livet igen, men snart uppenbarar sig saker som hotar att driva paret ifrån varandra . Jag måste säga att jag är osäker på vad jag tyckte om filmen. Det var en väldigt fin kärlek balans både i från flickvän och pojkvän till ren familjekärlek. Filmen var dock lite seg men ett mycket häpnade slut. Kan inte sätta fingret på om jag tyckte det var ett bra eller dåligt. Kände en liten besvikelse just då jag såg filmen men nu när jag tänker på den efteråt. Så tycker att slutet kanske var ganska bra ändå.


Gener: Drama, Kärlek.

Betyg: 3 av 5.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar