måndag 10 januari 2011

Harry potter and the deathly hallows part 1


Lord Voldemort blir allt starkare, och har tagit kontroll över trolldomsministeriet och Hogwarts. Harry, Ron och Hermione bestämmer sig för att avsluta Dumbledores uppdrag och hitta och förstöra de kvarvarande horrokruxerna, och därmed besegra Voldemort.
Jag och min vän Aida bestämde att ägna gårdagen till att gå på bio, eftersom det var ett sånt tråkigt väder. Både hon och jag har sett alla dem andra Harry potter filmerna tidigare. Tycker riktigt mycket om dem filmerna men skulle nog inte klassa mig som ett Harry potter fan. Filmen vad som vanligt, riktigt bra gjord och spännande.De 2timmarna kändes som som en vanlig film på 1 och halv timma slutet kom väntat och man ville se fortsättningen på en gång! kanske inte den bästa filmen hittills av dem. Men en jag rekommenderar starkt att se! Mvh emelie:*

Gener: fantasi.

Betyg: 4 av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar