fredag 14 maj 2010

The Last Song


The Last Song (2010)
Ja som ni vet var vi på bio och såg The Last Song:D
Det var en helt okej kärleks film, om man vill se mycket kärlek och har lust att gråta så är detta ett bra val!

Sjuttonåriga Veronica "Ronnie" Millers liv vändes upp och ned när hennes föräldrar skiljde sig och hennes pappa flyttade från New York City till Tybee Island. Tre år senare är Ronnie fortfarand arg på sina föräldrar över skillsmessan,särskilt på hennes far. Tillslut beslutar hennes mamma sig för att skicka Ronnie tilsammans med hennes yngre bror Jonah till Tybee Island under sommaren, så att dem kan få en chans att umgås med sin pappa, där möter hon en kille hon förälskar sig i.

Gener: Drama,Romantik

Betyg: 3 av 5 stjärnor

24 kommentarer:

  1. Åh, vad kul ^^ Tack desamma!
    Öh.. ska jag bara skriva att jag vill bli länkad ? :P

    SvaraRadera
  2. har sett den filmen på bio den var bra

    SvaraRadera
  3. Sv; Okej, Vad kul, självklart vill jag bli länkad ^^ <3

    SvaraRadera
  4. nästa gång jag och min med-skrivare skriver något här som kommer vi göra en länk om din blogg:)!

    SvaraRadera
  5. SV: Jag förstod inte kommentaren ni skickade <3
    Men jag ska verkligen fortsätta läsa eran blogg :D ! Älskar filmer asså :)

    SvaraRadera
  6. Uh, gillar inte henne alls, så vill inte se den filmen!

    SvaraRadera
  7. den verkar så oootrrroligt bra!

    sv: tack så mkt :)

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Tack så jätte mycket för er kommentar kring min blogg! Alltid lika roligt att se nytt folk som kikat in, även om nästan ingen läser bloggen haha ;D Era åsikter eller så värmde mycket kan jag säga!!
    Jag vill gärna bli länkad!
    Tack åter igen för att ni kikade in!
    Take Care'
    /anna

    SvaraRadera
  9. föölja varann via bloglovin:)?

    SvaraRadera
  10. Kul att ni kikade in hos mej!
    Sitter alltid fint med filmtips. Det är inte alltid lätt att hitta bra filmer att titta på.

    SvaraRadera
  11. HejHej jättefin blogg har läst den ändå sen ni startade & hoppas verkligen att ni fortsätter med denna bloggen!=D
    Har ni några tips på hur jag kan få flera läsare jag såg att ni hade skrivit till min kompis & det erbjudandet hon fick verkade väldigt intressant http://ceciis.blogg.se

    mvh ddenisee *

    SvaraRadera
  12. sv: tack detsamma! :)

    jag skulle verkligen vilja se den filmen :) får pallra mig till biosalongen någon dag!

    SvaraRadera
  13. svar till Mimi.
    Jag tycker verkligen du ska se den.Jag tyckte den var jätte bra även om inte min medskrivare tyckte den va lika bra. Men jag kan säga jag grät!:)

    SvaraRadera
  14. Svar till Dragarna.Jag kan säga att jag själv var väldigt kritisk,just för det var Miley Cyrus.Men det gick över min förväntningar hon klarade rollen helt oki.Varför jag gillade filmen så pass mycket var att det var en väldigt fin historia :)

    SvaraRadera
  15. Svar till anna. Det var så lite så forsätt och kämpa med din blogg och följ våran vi kommer nu skriva en länk på nästa inlägg om din blogg så våra läsare kan gå in på din :)

    SvaraRadera
  16. Svar till fanny. det är klart :)

    SvaraRadera
  17. Svar till bella.Ja det kan va väldigt svårt att hitta nån bra film man vill se. Men det är därför vi har denna blogg så man kan få lite tips.Så fortsätt att titta in bloggen :D

    SvaraRadera
  18. Svar till Denise.Tack så mycket kul att höra.Forsätt läs och kommentera alltid roligt med
    folks åsikter.Ja vi kan reklamera din blogg här så att våra läsare kan gå in på din.:)

    SvaraRadera
  19. Svar till matilda. ja det tycker jag du ska verkligen göra.En väldigt bra film.Fortsätt att kommentera är så kul att få åsikter av folk och läsare:)

    SvaraRadera
  20. Hallå där! tack så jättemkt!
    ahvisst, filmtips är aldrig fel, reklmera mig gärna :)

    SvaraRadera
  21. svar till elin fortsätt följ våran blogg:) vi kommer att reklamera dig.:)

    SvaraRadera